Kasutustingimused
Veebipoe kasutustingimused kehtivad alates 03.12.2021.
- ÜLDINE
1.1. Veebipoe kasutustingimuste (edaspidi Tingimused) eesmärk on täpsustada tingimusi, mida The CORNERS OÜ kasutab, et võimaldada tarbijatel osta veebilehel thecorners.ee mööblit ja muud sisustust. edaspidi veebipood).
1.2. Lisaks kehtivatele Tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi õigusaktid.
1.3. Nurkadel on õigus muuta Tingimusi ning Veebipoes müüdavate toodete valikut ja hindu. Tarbijaid teavitatakse muudatustest Veebipoe keskkonnas. Kliendi ostule kehtivad ostu lõplikul registreerimisel kehtinud tingimused ja hinnad ning klient vastutab Tingimustega tutvumise ja Tingimuste viimase versiooniga tutvumise eest veebilehel. enne iga ostu. Kehtivad Tingimused kehtivad ainult siis, kui need on kättesaadavad veebilehel.www.thecorners.ee. Kliendi ostule rakendunud tingimused saadetakse kliendile koos ostukinnitusega ning klient saab Tingimused kodulehelt alla laadida, välja printida ja oma seadmesse salvestada.
1.4. Klient nõustub kehtivate Tingimustega, külastades Veebipoodi ja ostes sealt tooteid. Kui teil on veebipoe või tingimuste kohta küsimusi, võtke The Cornersiga ühendust, saates teate e-posti aadressil info@thecorners.ee või helistades +37256871909.
- MÜÜJA
2.1. Veebipoodi haldab OÜ THE CORNERS (registrikood 16322487, aadress Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Manufaktuuri tn 18-149, 10323), kes on ka müüja (edaspidi The Corners või Müüja). Üldiste küsimuste korral võtke ühendust veebipoe The Corners klienditeenindusega saates märguande e-posti aadressil info@thecorners.ee või helistades +37256871909
- TOOTED JA HINNAD
3.1. Veebipoes müüdavate toodete valik, hinnad ja allahindlused võivad erineda The Cornersi müügisalongi tootevalikust, hindadest ja allahindlustest.
3.2. Veebipoes müüdavate toodete fotod on illustreerivad ning toodete värvid võivad tulenevalt trükitehnikast ja arvutiekraanide erinevatest tehnilistest parameetritest tegelikest värvidest veidi erineda. Kuigi oleme teinud kõik endast oleneva, et olla võimalikult täpne, on meie veebisaidil näidatud mõõtmed, nagu kaal, suurus ja sisu, ainult ligikaudsed.
3.3. Toodete hinnad kuvatakse iga toote juures Veebipoe tootelehtedel. Hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. Ostu registreerimisel toodete juures kuvatud hinnale lisandub lisaks transpordikulu, olenevalt kliendi valitud tarneviisist.
3.4. Kui teil on sooduskood, arvutatakse allahindlus pärast sooduskoodi sisestamist ostukorvi.
3.5. Alates 1. detsembrist 2021 või hiljem välja antud Cornersi kinkekaarte saab lunastada Veebipoes. Kinkekaardi lunastamiseks sisestage ostukorvis olevasse sooduskoodide tabelisse kaardi unikaalne kood. Kinkekaardi unikaalset koodi saab ostukorvis kasutada üks kord. Kinkekaardi soodustus kehtib kogu ostukorvile koos transpordikuludega.
- OSTU REGISTREERIMINE
4.1. Klient saab Veebipoes oste sooritada The Cornersi püsikliendina või kasutajakontoga sisse logides või külalisena.
4.2. Ostu sooritamiseks valib klient e-poes soovitud toote ning valib vajadusel välja vajaliku koguse ja versiooni.
4.3. Kliendi valitud toode/tooted lisatakse Veebipoe ostukorvi peale lingile “Lisa ostukorvi” vajutamist. Ostukorvis olevaid koguseid on võimalik muuta ja tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote(de) eest tasumiseni.
4.4. Juhul, kui klient valib Veebipoes toote/tooted, mida sel hetkel The Cornersi laos ei ole või laos olevast kogusest ei piisa, võib klient saata müüjale päringu vastava päringuvormi kaudu. Müüja vastab sellele esimesel võimalusel.
4.5. Ostukorvi sisu nägemiseks ja/või ostu registreerimiseks tuleb liikuda ostukorvi ikoonile ja vajutada nuppu “Ostukorv”.
4.6. Ostu registreerimiseks tuleb kliendil sisestada nõutud andmed ning valida sobiv transpordi- ja makseviis. Kui klient ei vali võimalust ise kaubale järgi tulla, lisandub kliendi poolt ostukorvi pandud toote(de) hinnale transpordikulu või võetakse kliendiga ühendust kauba transporditasude osas. erilised, suured ja rasked tooted.
4.7. Apärast ostu sooritamiseks vajalike andmete sisestamist, tingimuste, privaatsuspoliitika ja küpsiste poliitikaga tutvumise kinnitust ning nupul „Esita makseviis“ klikkimist suunatakse klient tema poolt valitud makseviisile.
4.8. Peale ostu eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi veebipoodi”.
4.9. Leping Müüja ja kliendi vahel sõlmitakse hetkest, mil kliendi poolt tasutud makse laekub täies ulatuses Müüja pangakontole.
4.10. Nurgad ei säilita pärast lepingu sõlmimist kliendiga sõlmitud lepingu teksti eraldi, kuid Müüja saadab kliendile e-posti teel kinnituse ostu sooritamise ja makse laekumise kohta koos Tingimuste versiooniga, mida on kohaldatud. leping. Kliendil on võimalik alla laadida ostukinnitus ja ostu sooritamise hetkel kehtivad Tingimused ning salvestada need oma seadmesse.
4.11. Klient sooritab Veebipoes oste omal riisikol ja vastutab täielikult oma tegevuse eest Veebipoes ostude sooritamisel. Muuhulgas vastutab klient täielikult oma pangakaardi, krediitkaardi ja ostuandmete säilitamise eest. Nurgad ei vastuta kahju või muude tagajärgede eest, mis tulenevad kliendi poolt ostu registreerimisel esitatud ebaõigetest andmetest, samuti juhul, kui kolmas isik ostab tooteid kliendi panga- või krediitkaardiandmete abil ilma klienti teavitamata. seda või kui kolmas isik on teada saanud pakiautomaadi uksekoodi, on ostunumber või ostukinnitus tema käsutuses ja ta on selle alusel tooted kätte saanud.
- MAKSE
5.1. Klient tasub ostu eest ettemaksuna kauba(de) müügihinna ja transpordikulud täissummas. Klient valib makseviisi ostu registreerimisel. Eritellimusel valmistatud toodete puhul saadab The Corners ettemaksuarve, mis on 50% kogu ostusummast, ülejäänud 50% arvest tuleb tasuda siis, kui toode on valmis. Toode tarnitakse peale kogu summa tasumist.
5.2 Müüja säilitab omandiõiguse kõikidele kaupadele kuni täieliku tasumiseni.
5.3. Ostu eest tasutakse Internetis, kasutades ühte järgmistest makseviisidest:
(a) Krediitkaart (Visa, MasterCard, Maestro)
(b) Eesti pangalink (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay)
(c) Maksa hiljem lahendus (Indivy Slice 3, Liisi ID, ESTO)
5.4. Maksmine toimub makseteenuse pakkuja turvalises keskkonnas väljaspool The Cornersi veebipoodi. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
5.5. Krediitkaardimaksed, Eesti pangalinkide kaudu tehtavad maksed, Indivy Slice 3 ja Liisi ID makse hiljem lahendused toimuvad Montonio Finance’i abil. Isikuandmete vastutav töötleja on The Corners. Corners edastab makse teostamiseks vajalikud isikuandmed aadressile https://montonio.com/payments/ Finance, mis tegutseb isikuandmete töötlejana.
5.6. Ostu kogumaksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
- TOODETE TARNE
6.1. Tarnekoha ja transpordiviisi valib klient ostu registreerimisel.
6.2. Raskete kivist toodete tarneviis ja hind lepitakse kliendiga kokku peale ostmist.
6.2. Klient saab tellitud kaubale ise järgi tulla või tellida toote(d) SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati või kullerteenust kasutades kliendi poolt valitud aadressile.
6.3. Toote/toodete pealevõtmine
6.3.1. Kliendil on võimalik tellida toode lattu (Manufaktuuri 18 – 149, Tallinn) ja tulla ise järgi.
6.3.2. Toodetele on võimalik järele tulla The Cornersi laost esmaspäevast reedeni 10:00-17:00. Toodetele ei ole võimalik järele tulla pärast eelpool nimetatud tunde ja riigipühadel.
6.3.3. Ostetud tooted antakse kliendile üle vastavalt esitatud ostukinnitustele.
6.3.4. Tootele The Cornersi laost järele tulemisel hinnale transpordikulu ei lisandu.
6.3.5. Kui klient ei tule 21 kalendripäeva jooksul toodetele järele, loetakse, et klient on ostust taganenud ja Müüja tagastab Kliendile ostuhinna, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas ostu sooritamisel. makse.
6.4. Toodete kättesaamine pakiautomaadist
6.4.1. Tulenevalt pakiautomaatide kastide piiratud suurusest ja/või toote iseärasustest ei ole võimalik osa Veebipoes müüdavaid tooteid pakiautomaati tellida. Registreerimiselsellisel ostul ei ole kliendil võimalik valida võimalikuks transpordiviisiks pakiautomaati.
6.4.2. Kliendil ei ole võimalik valida võimalikuks transpordiviisiks pakiautomaati ka juhul, kui toode on tellitud sellisesse seisu, kus pakiautomaadi teenusepakkuja vastavat teenust ei osuta.
6.4.3. Kliendi poolt valitud pakiautomaati toodete kättesaamisel lisandub tellimuse hinnale transpordikulu, mis arvutatakse vastavalt toote suurusele. Pakiautomaati tellitud ostu transpordikulu kuvatakse ostukorvis ostu registreerimisel.
6.4.4. Kauba pakiautomaati jõudmise aeg sõltub valitud kättesaamise kohast. Üldjuhul kulub müüja ja kliendi vahel sõlmitud lepingu jõustumise hetkest kuni 7 tööpäeva.
6.4.5. Klienti teavitatakse kauba pakiautomaati jõudmisest SMS-sõnumiga, mis sisaldab unikaalset pakiautomaadi ukse avamise uksekoodi.
6.4.6. Kui klient ei võta toodet pakiautomaaditeenuse osutaja määratud hoiutähtaja jooksul pakiautomaadist välja, loetakse, et klient on ostust taganenud ja Müüja tagastab Kliendile ostuhinna, tähtaja jooksul. hiljemalt 14 kalendripäeva, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse sooritamisel.
6.5. Toodete kohaletoimetamine kulleriga
6.5.1. Kauba kulleri poolt kohaletoimetamise aeg sõltub kättesaamise kohast. Üldjuhul kulub müüja ja kliendi vahel sõlmitud lepingu jõustumise hetkest kuni 10 tööpäeva. Kuller lepib eelnevalt kliendiga telefoni teel kokku toodete täpse tarneaja.
6.5.2. Tooted toimetatakse kulleriga välisukseni.
6.5.3. Klient tagab toodete kättesaamise kokkulepitud ajal ja aadressil. Kui kuller ei saa tooteid kokkulepitud ajal ja aadressil kohale toimetada, loetakse, et klient on ostust taganenud ja Müüja tagastab Kliendile ostuhinna, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse sooritamisel ajavahemikus. hiljemalt 14 kalendripäeva.
- TOODETE SAAMINE. MITTEVASTAVUSED
7.1. Hetkel, mil klient toote kätte saab, läheb hävimise või kahjustumise oht üle kliendile.
7.2. Toote kättesaamisel tuleb pakend avada ettevaatlikult, pakendit ja toodet kahjustamata. Eeltoodu on oluline, kui klient soovib rakendada Tingimuste punktis 8 kirjeldatud tarbija tagastusõigust. Kui pakend on avatav seda kahjustamata, kuid klient on siiski pakendit rikkunud, on Müüjal õigus nõuda Kliendilt rikutud pakendist tuleneva kahju hüvitamist vastava toote tagastamisel.
7.3. Klient kohustub kontrollima toote nõuetekohasust kohe pärast toote kättesaamist. Kui klient avastab toote kättesaamisel, et pakend on kahjustatud või avatud või talle on saadetud vale või defektiga toode (toode on kahjustatud, see ei vasta tellitule, sellel on tootmisdefekt, jne), peaks klient sellest Müüjat teavitama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul (tarbija-kliendi puhul 2 kuu jooksul) arvates toote üleandmisest või varjatud puuduste ilmnemisel alates kauba kättesaamisest. neid. Vastava teatise (kaebuse) esitamiseks võib klient saata samaväärse teabe (st kliendi nimi ja kontaktandmed, teate esitamise andmed, ostukinnitusel või arvel märgitud ostunumber ning mittevastavuse kirjeldus ja fotod sellest). ) mis tahes muul kujul (nt meili teel). Teade tuleb saata e-posti aadressil info@thecorners.ee.
7.4. Kui klient, kes tegeleb majandus- või kutsetegevusega, ei kontrolli toodet ülalnimetatud kriteeriumide kohaselt või ei tee seda vajaliku hoolsusega või ei teavita mittevastavusest eelnimetatu kohaselt, ja mittevastavusest. toote olemus on selline, et seda oleks võinud avastada nõuetekohaselt läbiviidud ülevaatuse käigus, siis ei saa klient hiljem vastavale mittevastavusele tugineda.
7.5. Müüja kohustub andma oma arvamuse mittevastavuse kohta 12 tööpäeva jooksul ning mittevastavuse korral teavitama edasistest sammudest mittevastavuse kõrvaldamiseks. Kui Müüja ei vasta kliendi sõnumile, ei loeta seda mittevastavuse aktsepteerimiseks. Müüja kohustub kõrvaldama mittevastavused mõistliku aja jooksul.
7.6. Kui mittevastavust ei ole võimalik kõrvaldada, on nii Müüjal kui ka kliendil õigus lepinguline. Sellisel juhul peaks klient mittevastava toote Müüjale tagastama, järgides Tingimuste punkte 8.4 ja 8.5 (kui toodet ei ole veel tagastatud) ning Müüja kohustub hüvitama kliendile mittevastava toote eest tasutud summa. toote ja transpordikulu ning nõuetele mittevastava toote mõistliku ja põhjendatud tagastamiskulu eest. Müüja tagastab kliendile eelnimetatud summa hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse sooritamisel, kui Pooled ei lepi kokku teisiti.
7.8. Toote nõuetele mittevastavuse korral on kliendil õigus rakendada muid seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid.
7.9. Müüja ei vastuta toote tavapärasest kasutamisest tuleneva loomuliku kulumise ega ka kliendi poolt põhjustatud puuduse eest, sh. samuti toote vale kokkupanemise või paigaldamise tõttu (sh vastavate juhendite mittejärgimine, kui need on olemas) või toote mittesihipärase kasutamise tõttu (sh hooldusjuhendi mittejärgimine või toote kasutamine ebatavalistes tingimustes) nagu ka muudel seaduses sätestatud juhtudel.
- TARBIJA TAGASTUSÕIGUS
8.1. Tarbijal-kliendil (edaspidi Tarbija) on õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest, seda põhjendamata. Lepingust taganemiseks peab Tarbija esitama Müüjale taganemisavalduse (nt kasutades Tarbijale koos tootega saadetavat taganemisavalduse vormi). Selle saab alla laadida ka pdf-vormingus veebilehel info@thecorners.ee ja tagastada ostetud toote(d) (koos taganemisavalduse või selle koopiaga) Müüjale. Tarbija võib tuua tagastatava(d) toote(d) otse The Cornersi lattu (aadressil Manufaktruuri 18, Tallinn) punktis 6.3.3 nimetatud lahtiolekuaegadel, tagastada tooted kasutades sama pakiautomaati, mida kasutati. toote kättesaamiseks (Omniva puhul: kasutades saateteates toodud tagastuskoodi (kehtiv 14 päeva), SmartPosti puhul: kasutades sama uksekoodi, mis toote kättesaamisel (kehtib 14 päeva)) või kasutades kullerteenust.
8.2. Toode tuleb tagastada täiskomplektina (sama komplekt, milles see saadeti) ja võimalusel originaalpakendis (eriti kui toode on konkreetses karbis või muus värvitust plastpakendist erinevas pakendis ). Tarbija tagastab toote sellises transpordipakendis, mis tagab kauba transportimise ajal kahjustamata seisukorra. Tarbija ei tohiks kaupa tagastada Müüja kasutatud transpordipakendis, kuid see on soovitatav.
8.3. Tagastatava toote kahjustamise vältimiseks peab Tarbija kasutama toodet heaperemehelikult (s.t. Tarbija võib toodet kasutada ainult tutvumiseks samamoodi, nagu see on lubatud tavapoes, et veenduda selle olemuses, eseme omadused ja toimimine). Kõik pakiga kaasas olevad sildid, sildid ja dokumendid tuleb säilitada ja tagastada koos tootega.
8.4. Tarbija tagastamisõigus ei kehti toodetele, mida ei saa tagastada toote olemuse tõttu (nt tervisekaitse- või hügieenilistel põhjustel).
8.5. Tarbija tagastamisõiguse teostamisel (i) kannab Tarbija kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui Tarbija tagastab nõuetele mittevastava toote (antud juhul rakendatakse punkti 7). (ii) Tarbija vastutab ka tagastatava toote väärtuse vähenemise eest riknemise tõttu.
8.6. Müüja kohustub tagastama tagastatud toote eest saadud Tarbija maksed, sh. vastava toote Tarbijale üleandmisega seotud kulud 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse ja toote (või toote tagastamise tõendi) kättesaamisest. Kui Tarbija on sõnaselgelt valinud Müüja pakutud odavaimast tavatarneviisist erineva tarneviisi, siis ei kohusta Müüja Tarbijale tagastama tavatarne maksumust ületavaid kulusid. Müüja teeb tagasimakse sama makseviisiga, mida Tarbija kasutas makse sooritamisel, kui Pooled ei lepi kokku teisiti.
- KÜPSISTE KASUTAMINE JA ISIKUANDMETE KAITSE
9.1. Kõiki kliendi isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja kooskõlas privaatsuspoliitikaga, mis on osa Tingimustest. Kliendil palutakse lugeda privaatsuspoliitikat, mis sisaldab järgmist teavet.
(a) Miks (ja mis eesmärgil) The Corners kliendi isikuandmeid töötleb
(b) Isikuandmete töötlemise õiguslik alus
(c) Milliseid isikuandmeid Corners töötlebses
(d) kust The Corners isikuandmeid saab
(e) Kellele The Corners kliendi isikuandmeid annab
(f) Isikuandmete säilitamine
(g) Kliendi õigused ja kuidas neid kasutada.
9.2. The Corners kasutab oma veebisaidil küpsiseid ja muid sarnaseid jälgimistehnoloogiaid. Kliendil palutakse tutvuda The Cornersi küpsiste poliitikaga, mis on osa kasutustingimustest, et saada rohkem teavet küpsiste kohta ning selle kohta, kuidas ja millist teavet The Corners küpsiste abil töötleb.
- KOHALDATAVAD SEADUSED. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
10.1. Kui siduvad seadused ei näe ette teisiti, kohaldatakse Tingimustest ja Veebipoe kasutamisest tulenevatele suhetele Eesti Vabariigi õigusakte.
10.2. Kõik Tingimuste järgimisest tulenevad vaidlused, mis on seotud Veebipoest toodete ostmisega ja juba ostetud toodetega, lahendatakse läbirääkimiste teel. Läbirääkimiste ebaõnnestumise korral lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud korras.
10.3. Tarbijal-kliendil on õigus esitada kaebus vaidluse kohtuvälise lahendamise kohta Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbijakeskkonna osakonnale (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja tarbijavaidlustele. komisjonile (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) ja kasutada Euroopa Liidu vaidluste veebilahendust (http://ec.europa.eu/odr). Kaebuse läbivaatamine tarbijakaebuste komisjonis on mõlemale Poolele tasuta.
- E-POE KLIENDITEENINDUSED ON JÄRGMISED
E-post: info@thecorners.ee
Telefon: +37256871909
E-R: 10-17 (GMT +2), teenus on saadaval eesti, soome ja inglise keeles.